woensdag 17 november 2010

Back on track!

Joeeehoeeee, nadat ik het gister eventjes helemaal gehad had gaat het nu weer de goede kant op! Uiteraard wil ik mijn creaties tot zover even met jullie delen, daarom even snel wat fototjes gemaakt met mijn telefoon.. het leliestukje op hout:


Het ligt er nu allemaal nog los op, heb het allemaal nog niet bevestigd, dus daar ga ik ook nog een hele taak aan hebben..

En dan mijn eind werkstuk, die zo goed als af is:



En dan straks nog mn orchideen.. en ik moet ook nog een hortensia maken voor een taart die vrijdagochtend opgehaald wordt.. stress, stress, stress.. voor nu ben ik dus blij als het vrijdag is, en ik alles achter de rug heb. Hoop dat ik dan kan posten dat ik mijn eerste certificaat binnen heb!

Tot gauw!

Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten