dinsdag 16 november 2010

Ik zie door de blaadjes het bloemstuk niet meer

Ik sta er mee op, ik ga er mee naar bed.. Mijn eindboeket.. Ik droom er zelfs van! Dagelijks ben ik druk met mijn huiswerk voor de laatste week van PME 2. En niet alles gaat volgens wens.. Mijn inspiratie is opeens verdwenen.. Zoals ik in gedachten had, maak ik dus een apart stukje voor mijn lelies, dit is wat ik tot nu toe heb:

Dit is slechts een beginnetje.. Het moet een tropisch geheel worden, maar hoe?! Het is nu nogaal kaaltjes.. Mijn inspiratie is eventjes op.. wie bied er hulp ?

Dan mijn orchideen, GRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik kan ze wel wat aan doen! Eindelijk had ik ze alle 3 af, maar stuk voor stuk knapt er iets, die dingen zijn zo breekbaar, ik vind ze opeens toch een stuk minder leuk die orchideen... Straks maar beginnen aan poging 38240983794.

En dan mijn eindstuk, de kleuren zijn dus lila/paars.. hierin moet uiteindelijk het hele boeket:

Je ziet alvast een paar 'fantasie' bloemetjes voor de opvulling/sier.. nu de rest nog.. Ik heb al wat rozen gemaakt, anjers, gebera's, fresias en nu nog al het groen..

En als ik dan vannacht eindelijk naar bed kan, kan ik heerlijk verder dromen over alle blaadjes.. Zzzz...

Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten