zaterdag 23 oktober 2010

Verslag bruidsbeurs 2010

Het was even stressen, maar uiteindelijk was de bruidsbeurs een groot succes! De dag ervoor kreeg ik een mail dat ik voor 150 personen extra taart moest verzorgen, dat was even stressen!
Ik had alle taarten verschillend gevuld, van simpele aarbeienbotercreme tot hazelnoot/nougatinecreme, er viel van alles te proeven.
Normaal maak ik van bijna al mijn taarten een foto voor ze de deur uitgaan, maar omdat het nu nogal hectisch was eerst alle taarten naar locatie gebracht en mijn stand gereed gemaakt. Toen ik uiteindelijk met mijn camera in de hand stond gingen de deuren open en kwam de menigte binnen gestormt. Dus helaas maar weinig foto's. Maar de volgende plaatjes moet ik toch echt even met jullie delen:




Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten