woensdag 22 september 2010

Workshop resultaat

Zoals beloofd zou ik vandaag mijn workshop resultaat posten.. Heb er in totaal bijna 3 uur over gedaan om op de locatie te komen, stomme ochtendspits! Gelukkig op tijd weggegaan maar ik dacht dat ik het nooit zou halen. Uiteindelijk was ik alsnog ruim op tijd =)

In het ochtenddeel gingen we een tiara maken, de tiara is gemaakt van gumpaste. Deze heb ik thuis afgemaakt door te verven met sugarflair pearl powder:


In de middag gingen we bezig met het kussen, gesneden uit cake. Dit vond ik best leerzaam, en het was zeer verhelderend hoe simpel zoiets eigenlijk kan zijn. Vervolgens mochten we een kleur kiezen voor de bekleding, ik wou een chique kussen dus koos ik voor dieprood. De overige workshoppers kozen allemaal een felle kleur zoals knalroze, feloranje en turquoise. Ook erg leuke kleuren! Maar het was een teleurstelling toen bleek dat we elkaars restjes voor de decoratie moesten gebruiken, aangezien de andere kleuren nogal vloekten bij mijn dieprood.. Uiteindelijk maar voor het felle oranje gekozen en verdere decoratie goud geschilderd. Omdat de hoeveelheid gereedschap beperkt was, vandaag de finishing touch thuis gedaan. En hier dan het uiteindelijke resultaat:


Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten