dinsdag 21 september 2010

Shoplog

Weer even een updateje van mn shoplog, eigenlijk gewoon omdat ik het zelf errúg leuk vind. Vind het zoeken naar nieuwe taartspulletjes en het aanschaffen ervan bijna (of minstens) net zo leuk als het bezig zijn met taarten!

Vandaag een workshop gehad van Marjolein van de zoete kunst, de workshop vond plaats bij Lies Cakeshop in Houten, leuk, want op deze locatie ga ik ook mijn PME volgen, dus nu weet ik vast waar ik terecht kom. Het was tevens mijn eerste workshop. Best leuk en voor herhaling vatbaar! Mijn workshopresultaat + verslag hiervan volgt hopelijk morgen.

Na de workshop nog even lekker rondgeneust in het winkeltje van Lies, en zaterdag ook al in Hengelo wat 'nodige' dingetjes gekocht, hier het resultaat:


- Taartzaag (tja een wat grote dan dat ik nu had, en Lies verzekerde dat ik geen spijt ga krijgen van deze aankoop, ik ben benieuwd!)
- 1kg koekjesmix
- Plungercutters, gebera en nog 2 leuke
- Roze kaarsjes, voor op een opdracht komende week
- Zwarte stift (vind deze stiften toch echt veeel fijner werken dan de zwarte die ik normaal gebruikte, dus die krijgt een enkeltje prullenbak)
- Donkergroene dust van sugarflair
- emmertje pettinice fondant (niet op de foto)
- Glucose (kan ik lekker mijn eigen mexican paste maken!)
- Leuke cupcake bakvormpjes
- Wilton spuitmondje 1B, ben erg benieuwd hoe deze als toef gaat uitpakken op een cupcake, foto hiervan volgt!
- Penseeltje maat 00
- Wilton rosada, mooie felle maar diepe kleur roze, echt een aanrader!
- Potje met kwastje voor tyloselijm, werkte daar vandaag mee op de workshop en vind dat toch een stuk fijner dan in een schaaltje met een los kwastje
- And last but not least, een nieuwe spatel! Die dingen kunnen niet in de vaatwasser, neem het van mij aan, ik heb het perongeluk getest..

Liefs,
Jaime

1 opmerking: