zaterdag 23 oktober 2010

PME sugarflowers les 1

Donderdagavond was het eindelijk zover, mijn eerste les van de PME module sugarflowers :)
Om half 4 vertrok ik uit Enschede om in ieder geval ruim op tijd in Houten te zijn. Om half 6 was ik aanwezig, ruim op tijd dus voor de cursus die om 6 uur begon!
We hebben een gezellige groep wat natuurlijk een leuk extraatje is en Lisette is een erg goede lerares! De eerste opdracht was vrij 'simpel' we leerden wat basistechnieken die ik eigenlijk al kende. Maar om er even in te komen natuurlijk niet onbelangrijk. Ik had nog even ruzie met de fondant van de eerste 'bloem' dus daar ben ik niet echt tevreden over. Maargoed, we zijn er om te leren, en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen! De eerste opdracht waren bloemen zonder draad, de gele bloem lijkt wat gevlekt gedust, maar dat komt door de foto:


Daarna hebben we nog een beginnetje gemaakt voor bloemen op draad; rozen en anjers. daarvoor nog wat huiswerk meegekregen en ik heb nu al zin in donderdag! Ik heb al wel gemerkt dat ik hiervoor heel wat spulletjes moet gaan aanschaffen, maar dat vind ik alleen maar leuk en geeft mij een geweldig excuus om te mogen shoppen! Een nieuwe shoplog volgt dus gauw.

Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten