zaterdag 6 november 2010

PME sugarflowers les 2 en 3

Vorige week geen verslagje, was zo druk met mijn studie en het huiswerk voor PME dat het er even bij in is geschoten..
Vorige week hebben we ook niet echt iets bijzonders gemaakt, het was vooral veeeeel huiswerk!
Onder anderen moesten we het volgende maken:
- 15 fantasybloemetjes (vulbloemetjes voor het boeket)
- 2 grote rozen
- 2 halfopen rozen
- 2 knopjes
- anjers
- blaadjes dusten
- stamper voor de lelie

Boven zie je een deel van mijn huiswerk, met linksboven rozen, rechtsboven anjers en onder de vulbloemetjes.

Afgelopen donderdag zijn we het boeket gaan samen binden, mijn eerste suikerboeketje is een feit!
Stiekem ben ik best wel een beetje trots =)

Voor volgende week hebben wij het volgende huiswerk opgekregen:
- Boeketje maken bestaande uit je anjers + 3 blackberries, zelf opvullen met blaadjes en eventueel vulbloempjes
- 18 blaadjes maken voor de lelie
- 2 gerberas maken

Ik mag dus weer hard aan het werk! En hoop dat ik jullie deze week nog een updatje kan geven van mijn 'huiswerk'.

Liefs,
Jaime

Geen opmerkingen:

Een reactie posten