dinsdag 14 september 2010

Eerste bericht!

Welkom op mijn blog :) Dat als eerste!
Via deze weg wil ik jullie op de hoogte houden van mijn bezigheden rondom mijn taartenhobby. Op deze blog zul je alles vinden wat mij op dat moment bezig houd, ik wil proberen om hier onder anderen how-to's te posten, jullie op de hoogte houden van mijn eigen creaties en daarnaast zal ik jullie zo nu en dan ook voorzien van gave links die ik tegen kom op internet.
Had ik me eigenlijk al voorgesteld? Wel zo netjes he?
Mijn naam is dus Jaime, 21 jaar oud. Levend in Enschede. Achja, wat wil je verder eigenlijk nog weten? Een beeld zegt vaak meer dan 1000 woorden zeggen ze.. dus hier een foto:


1 opmerking:

  1. Hoi Jaime, aangename kennismaking :-)Misschien wel zo leuk dat je je volgers ook een beetje leert kennen, niet?
    Ik ben Veerle, 19 jaar. Ben eigenlijk een Belg; maar verhuis ergens in de loop van 2011 naar NL om met mijn grote liefde te gaan samenwonen. We zijn al twee jaar dolverliefd en hij is ook getuige geweest van de snelle ontwikkeling van mijn taartenhobby. (ik bak al heel mijn leven; maar in november/ december vorig jaar heb ik smeltfondant en daarna rolfondant ontdekt en sindsdien is alles in een stroomversnelling terecht gekomen!)
    Leuk om te zien dat iemand die amper twee jaar ouder is dan ik al zo ver is gekomen met haar taartenhobby en dan ook nog zo goed is dat ze een gratis stand krijgt op die bruidsbeurs!
    Ben stiekem wel jaloers op je foodprinter en die PME-cursus; ik hoop over twee jaar ook stilaan zo ver te komen ;-)
    Nou; genoeg gezeurd over mezelf; ik wens je iig veel succes met je leuke blog en vooral ook met al die taarten voor de beurs! Dat wordt beslist niet makkelijk!!!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen