dinsdag 14 september 2010

Bruidsbeurs Twente 2010

Omdat ik mijn vorige blog niet rechtstreeks hierheen kan kopieren zal ik vandaag wat extra posts plaatsen..

Een paar maand terug werd ik opgebeld, of ik interesse had in een stand op de bruidsbeurs.
Ehh dat klinkt leuk.. Na wat meer informatie bleek het te gaan om een gratis stand! Normaal gesproken leg je hier aardig wat geld voor neer, maar omdat ze mij daar exclusief wouden hebben mocht ik een gratis stand. Nou, daar zeggen wij als taartenbakster niet gauw nee tegen toch?
Dus zo komt het.. dat ik op 10 oktober met een stand te vinden ben op de bruidsbeurs Twente.
Maarja zoals altijd in het leven, is niets helemaal gratis.. Dus wat staat er tegenover?
Ik moet voor alle bezoekers taart verzorgen.. Leuk! Maar wat een uitdaging! Op deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van alle vorderingen, maar ook tegenslagen, want geloof mij, zoveel bruidstaarten in 1 weekend.. Dat gaat zwaar worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten